SOL
SAĞ
Metin2 Hareketsiz Kaldığında Bayrağa Dönüşme Questi
SİDEBAR REKLAMI

Olay şöyle. 3 - 5 dakika hareketsiz kaldığında krallığının rengindeki bayrağa dönüştürür. Süreyi ayarlayabilirsiniz. Pazar kurmuşken çalışmaz. At üzerindeyken vs. çalışmaz. Dönüşümdeyken çalışmaz. Ölüyken çalışmaz. Yasaklayacağınız haritaların indexlerini yazdığınızda o haritalarda da çalışmaz. Dönüşmüş oyuncu devam'a tıkladığında tekrar eski haline döner.

Kaç dakika da dönüşmesini istiyorsanız şu kodu düzenleyin. Mesela 60*3 olduğu için 3 dakika sonra bayrak olacaktır. *10 yaparsanız 10 dakika olacaktır.

Kod:

 local nomove_time = 60*3 -- dönüşmeden önce geçmesi gereken süre

Bazı haritalarda questin çalışmasını istemiyorsanız aşağıdaki kod kısmını düzenleyin. Örnek 65 ve 66 indexli maplarda çalışmayacaktır.

Kod:

local mapx = {65,66} -- yasaklı haritalar

Kod:

quest afk begin
    state start begin
        when login begin
        local nomove_time = 60*3 -- dönüşmeden önce geçmesi gereken süre
        loop_timer("nomove",nomove_time)
        pc.setqf("x_coord",pc.get_x())
        pc.setqf("y_coord",pc.get_y())
        pc.setqf("polymorphed",0)
        end
        
        when nomove.timer begin
            if pc.getqf("polymorphed") == 1 then
            pc.setqf("polymorphed",0)
            return
            end
            if pc.getqf("x_coord") == pc.get_x() and pc.getqf("y_coord") == pc.get_y() then
                if afk.check() != false then
                    if pc.get_empire() == 1 then
                    pc.polymorph(20035,100000)
                    elseif pc.get_empire() == 2 then
                    pc.polymorph(20037,100000)
                    elseif pc.get_empire() == 3 then
                    pc.polymorph(20036,100000)
                    end
                say("Dönüşümden çıkmak için Devam'a tıkla.")
                say("")
                pc.setqf("polymorphed",1)
                wait()
                pc.remove_polymorph()
                end
            else
            pc.setqf("x_coord",pc.get_x())
            pc.setqf("y_coord",pc.get_y())
            end
        end
        
        function check()
        local mapx = {65,66} -- yasaklı haritalar
            for i=1, table.getn(mapx) do
                if pc.get_map_index() == mapx[i] then
                return false
                end
            end
            if pc.is_dead() or pc.is_mount() or pc.is_polymorphed() or pc.in_dungeon() then
            return false
            end
        end
        
            
        when logout or disconnect begin
        pc.remove_polymorph()
        end
    end
end
YAZAR HAKKINDA;
arcface
Admin

Web Developer

KONU YORUMLARI
YORUM YAP
Image

Quests

Metin2 Hareketsiz Kaldığında Bayrağa Dönüşme Questi

Metin2 Hareketsiz Kaldığında Bayrağa Dönüşme Questi Metin2 Hareketsiz Kaldığında Bayrağa Dönüşme Questi Metin2 Hareketsiz Kaldığında Bayrağa Dönüşme Questi Metin2 Hareketsiz Kaldığında Bayrağa Dönüşme Questi Metin2 Hareketsiz Kaldığında Bayrağa Dönüşme Questi

EN ÇOK OKUNAN 5 MAKALELER
arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Yarı insan denilince ne anlıyoruz önce ona bir bakalım. Yarı insan; bi..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Rubinum2 Web Panel Rubinum2 Web Panel Rubinum2 Web PanelRubinum2 Web..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Afro2 Web Panel Kodlaması Afro2 Web Panel Kodlaması Afro2 Web Pane..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Aegea2 Site Teması İndir Aegea2 Site Teması İndir Aegea2 Site Teması..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Discord Widget Discord Widget Discord Widget Discord Widget Di..