SOL
SAĞ
Pazar Sistemi İNDİR [LUA]
SİDEBAR REKLAMI

Şimdi sizlerle Pazar Sistemini paylaşacağım. Eskiden de yoğun istek vardı bu sistem için, son birkaç gündür de istekler alınca yapmak istedim sistemi.


Dipçe: Sistem yalnızca CH1'de ve bayrakların 1.köylerinde çalışır.


SİSTEMİ İNDİRME BAĞLANTILARI





[VT]


Sistem hakkında önemli dipçe: 



 

PHP:

esya = {
        [1] = {25040,"Kutsama Kağıt",1},
        [2] = {25041,"Büyülü Metal",1},
        [3] = {71050,"Hız İksiri +60",10},
        [4] = {27992,"Beyaz İnci",1},
        [5] = {71084,"Efsun Nesnesi",50}
}


Buradaki eşyalar oyuncular pazar kurduklarında ve süre tamamlandığında rastgele seçilip verilir. Buraya yeni eşya eklemek istiyorsanız şu şekilde yapacaksınız:

Örneğin "Mavi İnci" ekleyeceğim ben. Aşağıda "Mavi İnci" ekleme kodu var, dikkatli inceleyin lütfen:

 

PHP:

[6] = {27993,"Mavi İnci",1},

Buradaki "[6]" kısmını sıraya göre yapacaksınız. En son hangi sayı varsa onun bir fazlasını yazacaksınız. Yukarıdaki kodda "[5]" vardı ve ben bir fazlasını ekledim. "27993" verilecek eşyanın kodu. "Mavi İnci" yazan kısmın bir önemi yok aslında. Ben yazdığınız eşyaların adını unutmayın diye yazdım o kısmı. Son olarak en son "1" yazan kısım kaldı. O kısım verilecek eşyanın miktarı. Oraya kaç yazarsanız eklediğiniz eşyadan oyuncuya o kadar verir. Mavi İnciyi ekledikten sonra aşağıdaki görüntü oluşacaktır:
 

PHP:

esya = {
        [1] = {25040,"Kutsama Kağıt",1},
        [2] = {25041,"Büyülü Metal",1},
        [3] = {71050,"Hız İksiri +60",10},
        [4] = {27992,"Beyaz İnci",1},
        [5] = {71084,"Efsun Nesnesi",50},
        [6] = {27993,"Mavi İnci",1}
}




İndirmeden kodları incelemek isteyenler ya da buradan alıp kullanmak isteyenler için:

 

PHP:

quest pazar_sistemi begin
    state start begin
        when login with pc.get_channel_id() == 1 begin
            if pc.get_map_index() == 1 or pc.get_map_index() == 21 or pc.get_map_index() == 41 then
                loop_timer("pazar_donusum_denetle",0.2)
                pc.setqf("pazar_kuruldu",0)
            end
        end
        when pazar_donusum_denetle.timer begin
            if pc.getqf("pazar_kuruldu") == 0 then
                if pc.get_race() == 30000 then
               
                    PAZAR_ODUL_SURESI = 60*90 --Süre saniye cinsindendir. 60*90 = 5400 saniye yapar. 5400 saniye demek 1.5 saat yani 1 saat 30 dakika demektir.
                   
                    pazar_sistemi.SureHesapla(PAZAR_ODUL_SURESI)
                    timer("odul_ver",PAZAR_ODUL_SURESI)
                    pc.setqf("pazar_kuruldu",1)
                end
            elseif pc.getqf("pazar_kuruldu") == 1 then
                if pc.get_race() != 30000 then
                    syschat("Sistem: Pazarınızı bozduğunuz için ödül alımı iptal edildi ve süre sıfırlandı.")
                    cleartimer("odul_ver")
                    cleartimer("yeniden_pazar")
                    pc.setqf("pazar_kuruldu",0)
                end
            end
        end
        when odul_ver.timer begin
            pazar_sistemi.OdulAldi()
            syschat("Sistem: Ödülünüz verildi. Pazarınızı bozmazsanız süreniz tekrar başlayacak.")
            timer("yeniden_pazar",5)
        end
        when yeniden_pazar.timer with pc.getqf("pazar_kuruldu") == 1 begin
            pc.setqf("pazar_kuruldu",0)
        end
        function SureHesapla(sure)
            s = 0
            d = 0
            while true begin
                if sure >= 3600 then
                    s = s + 1
                    sure = sure - 3600
                elseif sure >= 60 then
                    d = d + 1
                    sure = sure - 60
                else
                    break
                end
            end
            syschat("Sistem: Pazarınız aktif. Ödül için geçmesi gereken süre: "..s.." saat "..d.." dakika.")
        end
        function OdulAldi()
            esya = {
                [1] = {25040,"Kutsama Kağıt",1},
                [2] = {25041,"Büyülü Metal",1},
                [3] = {71050,"Hız İksiri +60",10},
                [4] = {27992,"Beyaz İnci",1},
                [5] = {71084,"Efsun Nesnesi",50}
            }
            x = tonumber(table.getn(esya))
            y = math.random(1,x)
            pc.give_item2(esya[y][1],esya[y][3])
        end
    end
end
YAZAR HAKKINDA;
arcface
Admin

Web Developer

KONU YORUMLARI
YORUM YAP
Image

Quests

Pazar Sistemi İNDİR [LUA]

Pazar Sistemi[LUA] Pazar Sistemi[LUA] Pazar Sistemi[LUA] Pazar Sistemi[LUA] Pazar Sistemi[LUA] Pazar Sistemi[LUA] Pazar Sistemi[LUA] Pazar Sistemi[LUA] Pazar Sistemi[LUA]

EN ÇOK OKUNAN 5 MAKALELER
arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Yarı insan denilince ne anlıyoruz önce ona bir bakalım. Yarı insan; bi..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Rubinum2 Web Panel Rubinum2 Web Panel Rubinum2 Web PanelRubinum2 Web..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Afro2 Web Panel Kodlaması Afro2 Web Panel Kodlaması Afro2 Web Pane..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Discord Widget Discord Widget Discord Widget Discord Widget Di..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Aegea2 Site Teması İndir Aegea2 Site Teması İndir Aegea2 Site Teması..