SOL
SAĞ
Sura Dehşet Bugu Fix
SİDEBAR REKLAMI
Rakibin Saldırı Değerini azaltma > Mevcut        
Rakibin hesef ıskalama şansını artırma > Mevcut değil        


Oyun İçi açıklaması:
Rakibin saldırı değerini azaltır > Mevcut
Rakiplerin hedef ısklamasını arttırır > Mevcut değil
Sadece sana isabet ettiğinde aktifleşir > Mevcut değil[/QUOTE]

Özetle yapması gereken düşmanın saldırı gücünü azaltmak ve beceri isabet şansını düşürmek
Saldırı azaltma kısmı sorunsuz çalışıyor, Ortalama olarak gelen hasar 300se P iken bunu 200e kadar düşürüyor
Ancak nasıl bir mantıkla yaptılarsa yetenek kısmı sıkıntılı bu kısmı düzeltmeyi göstericem

*char_battle.cpp

Aratın ve silin:

Kod:

enum DamageFlag
{
DAMAGE_NORMAL = (1 << 0),
DAMAGE_POISON = (1 << 1),
DAMAGE_DODGE = (1 << 2),
DAMAGE_BLOCK = (1 << 3),
DAMAGE_PENETRATE= (1 << 4),
DAMAGE_CRITICAL = (1 << 5),
};

Aratın:
bool CHARACTER::Damage(LPCHARACTER pAttacker, int dam, EDamageType type)

Üstüne ekleyin:

Kod:

enum DamageFlag
{
DAMAGE_NORMAL = (1 << 0),
DAMAGE_POISON = (1 << 1),
DAMAGE_DODGE = (1 << 2),
DAMAGE_BLOCK = (1 << 3),
DAMAGE_PENETRATE= (1 << 4),
DAMAGE_CRITICAL = (1 << 5),
};

Bu şekilde;
 



Aratın:

Kod:

if (type != DAMAGE_TYPE_NORMAL && type != DAMAGE_TYPE_NORMAL_RANGE)
{
if (IsAffectFlag(AFF_TERROR))
{
int pct = GetSkillPower(SKILL_TERROR) / 400;


if (number(1, 100) <= pct)
return false;
}
}

Değiştirin:

Kod:

if (IsAffectFlag(AFF_TERROR))
{
if (type != DAMAGE_TYPE_NORMAL && type != DAMAGE_TYPE_NORMAL_RANGE)
{
int iTerrorPCT = GetSkillPower(SKILL_TERROR) / 3.3;
if (number(1, 100) <= iTerrorPCT) {
SendDamagePacket(pAttacker, 0, DAMAGE_BLOCK);
return false;
}
}
}

Bu şekilde;

 




Hata 1: pct değikeni aynı fonksiyonda 3 ayrı hesaplama için kullanılıyor, yanlış hesaplama yapması mümkün
Hata 2: GetSkillPower(SKILL_TERROR)' ün verdiği değerler;
M1: 50
G1: 82
P: 125
şeklinde. orjinal kısımda bu değerleri 400'e bölüyor!? ve en yüksek seviye dehşet için 125 / 400 den 0.3125 gibi komik bir rakam çıkıyor ve sistem yuvarladığında 1 bile etmiyor direk bu kısmı pas geçiyor. düzenlemesi için 3.3 olarak değiştirildi bu şekilde tam olarak skilldesc de yansıttığı oranda uyguluyor
Hata 3: Block paketi eklenmemiş eğer oran tutturulursa pas geçer, şuan block paketi eklendiğinden oran tutturulursa miss olarak gözükür

YAZAR HAKKINDA;
arcface
Admin

Web Developer

KONU YORUMLARI
YORUM YAP
Image

C++ / C# / Python

Sura Dehşet Bugu Fix

Sura Dehşet Bugu Fix Sura Dehşet Bugu Fix Sura Dehşet Bugu Fix Sura Dehşet Bugu Fix Sura Dehşet Bugu Fix Sura Dehşet Bugu Fix Sura Dehşet Bugu Fix Sura Dehşet Bugu Fix Sura Dehşet Bugu Fix

EN ÇOK OKUNAN 5 MAKALELER
arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Yarı insan denilince ne anlıyoruz önce ona bir bakalım. Yarı insan; bi..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Rubinum2 Web Panel Rubinum2 Web Panel Rubinum2 Web PanelRubinum2 Web..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Afro2 Web Panel Kodlaması Afro2 Web Panel Kodlaması Afro2 Web Pane..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Aegea2 Site Teması İndir Aegea2 Site Teması İndir Aegea2 Site Teması..

arcface
Admin Yazdı;

2 ay önce

Discord Widget Discord Widget Discord Widget Discord Widget Di..